Livin the high life: Huize ter Kulve - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Gaius en Tristan Noordhoek Hegt Boeve - WaarBenJij.nu Livin the high life: Huize ter Kulve - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Gaius en Tristan Noordhoek Hegt Boeve - WaarBenJij.nu

Livin the high life: Huize ter Kulve

Door: gaiusentristan

Blijf op de hoogte en volg Gaius en Tristan

21 Juni 2012 | Singapore, Singapore

Beste mensen, hierbij onze beloofde eerste update!

De problemen begonnen al op Schiphol, onze vlucht had namelijk vertraging, met als gevolg dat we op het nippertje onze vlucht naar Singapore haalde. Onze tassen hadden dat geluk helaas niet, dus die waren een dag later aangekomen. Een goedmakertje was wel dat we een hele goeie reisvergoeding kregen omdat onze tassen niet waren aangekomen.

De luxe begon al toen we werden opgehaald, in de opgevoerde V8 Jaguar van meneer Ter Kulve, snelheid noemt hij "actieve veiligheid" op de straten van Singapore. De luxe stopten niet, aangezien we mochten verblijven in de 25 verdieping hoge penthouse van de familie Ter Kulve. Slapen hadden we al gedaan in het vliegtuig, dus het was meteen de stad in en het feestje zoeken, daar wist Peter wel raad mee. We hebben al twee erg leuke en late avonden gehad met Peter, een paar adamsappels zijn zeker gezien, gelukkig niet gezoend. Een van de clubs waar we gister heen waren heten de Avalon, een club op het water gebouwd, met echt een geweldig uitzicht. Ook hebben we op een dakterras-club een drankje gedronken, wat ook echt abnormaal gaaf was. Behalve de luxe tenten s'nachts, gaat de luxe ook door s'middags. We zijn op de golf gaan eten na een lange wandeling door het enige bos van Singapore. Mensen met hoogtevrees zouden het vreselijk hebben gevonden, omdat we op een minstens 150 meter hoge brug liepen, waardoor we net over de boomtoppen konden zien. Tristan liep dan ook met trillende benen over de brug, springen en draaiende Diederick bood dan ook veel hulp, maar niet heus. De camera was helaas niet mee, dus jullie kunnen niet meegenieten. Vanavond houden we het wat rustiger en gaan een Prometheus in Imax bekijken, met tegenzin van Gaius, die veel liever Madagascar 3 wou zien. Balen!

Wij liggen allebei weer elke dag op de grond van het lachen als we een Chineesje zijn beste engels horen praten. De standaard zin van de vakantie tot nu toe is dan ook: "Your arms are weak like wet noodles."

We hebben het erg zwaar!

Mass!

• 25 Juni 2012 - 17:51

OPA:

In B'kok visit the Oriental Hotel, Oriental Lane and, if you can afford a cup of coffee on the terrace overlooking the river.
    Opa ran around in this area for 5 years
    (1952-57) mostly being entertained as could not afford the prices but office nearby ,side street of New road opposite G.P.O.
    Take care/have a good time

OPA & OMA

• 25 Juni 2012 - 19:18

Caroline:

Hallo jongens, wat een mooie foto's! Gaai herinner jij je nog wat uit de tijd dat we er gewoond hebben? Lief van Peter dat hij jullie zo fantastisch bezig heeft gehouden. Ik zit nu in een leeg huis zonder Gaai of Tristan. Saai hoor! Laat snel wat horen uit bangkok!