Pad Thai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gaius en Tristan Noordhoek Hegt Boeve - WaarBenJij.nu Pad Thai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gaius en Tristan Noordhoek Hegt Boeve - WaarBenJij.nu

Pad Thai

Door: gaiusentristan

Blijf op de hoogte en volg Gaius en Tristan

25 Juni 2012 | Thailand, Bangkok

Beste Mensen,

Onze dagen in Singapore waren geteld en dus zijn wij vertrokken naar het noorden om precies te zijn naar Bangkok! Onze trip hiernaartoe verliep vlekkeloos en we arriveerden ruim op tijd in onze eerste guest house genaamd New Joe's Guest House. Eenmaal in de kamer ontdekten wij tot onze grote schrik dat wij niet de enige waren, Bert en Ernie waren er ook. Dit waren niet de normale Bert en Ernie maar de variant op kakkerlakken... Nou zijn wij meestal opgewassen tegen "kleine" insecten, maar Bert en Ernie waren van groot formaat! Ons plan was dan ook om zo snel mogelijk de kamer uit te gaan en lekker wat te eten en wat te drinken. Na een gezellige avond met wat andere Nederlanders en 2 Oostenrijkers werden we de volgende dag verdwaald wakker in ons bedje. Maar s'ochtends kregen we nog meer bezoek, namelijk Kakker, onze 3de kakkerlak! Toen hadden we het helemaal gezien in New Joe's Guesthouse en vertrokken dan ook onmiddelijk. Door een gelukkig toeval reedt onze Tuk-Tuk chauffeur ons naar een goed reisbureau waar wij een hele gave trip hebben kunnen regelen die ons naar leipe plekken gaat brengen en we maken onder andere mee: Olifant rijden, Watervallen, Tijgertempel, Jungle trekken, Floating Market, Muay Thai (Thaise Kickboxen) en last but not least de Full Moon Party!!! Foto's zullen pas komen als wij in Jakarta zijn aangekomen maar het belooft zeker wat te worden! Wij gaan over een paar uurtjes onze vrienden bezoeken in de Princess Palace en daarna lekker uitgaan, alsof we dat tekort komen... Wij hongerige mannen genieten hier volop van het eten maar wel het meest van de Pad Thai wat wij gister zo'n 5 keer hebben gegeten:) We zullen jullie zo snel mogelijk weer wat avontuurtjes vertellen en tot dan de masss

• 27 Juni 2012 - 08:16

Caroline:

Hallo jongens,
    Mooie trip! als ik zo naar de prijs kijk wordt het de rest van de reis op een houtje bijten!

• 27 Juni 2012 - 08:34

Oma D.:

Grandioos Jongens, Floating Market enig, ga dan ook even iets drinken in"het Oriental Hotel, mijn favoriete pleisterplaats~! Mooie foto's!

• 28 Juni 2012 - 07:02

Oma W.:

Geweldige reis jongens,ik geniet en hoop nog veel van jullie te horen .

• 28 Juni 2012 - 20:09

Petina Boevé:

Hi guys klinkt goed allemaal behalve dan die kakerlakken die schudt je voorlopig nog niet van je af tenzij je beslist naar de Noordpool af te reizen. Trouwens die tuk tuk chauffeur heeft ook de dag van zijn leven gehad, waarschijnlijk een hele mooie commissie van het reisburo ontvangen na jullie enthousiaste boekingen. Heerlijk om jullie reis zo te volgen, verheug me weer op jullie volgend verslag.
    Have fun en enjoy, liefs Petina